Wersje językowe
Najczęściej zadawane pytania

WASZE PYTANIA

ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

1. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane i jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Wszystkie zamówienia realizujemy błyskawicznie. Okres oczekiwania na wysyłkę jest podany indywidualnie przy każdym produkcie po wyborze modelu oraz rozmiaru. Jest to czas w jakim produkty opuszczą nasz sklep. Jeśli przez dłuższy czas niepokoi Cię status zamówienia to koniecznie skontaktuj się z nami pod e-mail: bengshop24@gmail.com

2. Czy mój przelew już do Was dotarł? 

Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym są przekazywane do pakowania w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym. 

3. Czy mogę coś zmienić w swoim zamówieniu?

Możemy dokonać każdej zmiany w twoim zamówieniu :) Poprawimy podany przez Ciebie numer telefonu, adres, czy literówkę. Musi to jednak nastąpić przed przekazaniem przesyłki do pakowania. Jak tylko zauważysz błąd, skontaktuj się z nami wysyłając e-mail z numerem zamówienia i krótkim opisem na adres bengshop24@gmail.com

4. Czy mogę dokonać zwrotu lub wymiany?

Jasne, masz na to 30 dni. Wystarczy, że będziesz postępowała zgodnie z instrukcją zawartą w zakładce 'Zwroty/Wymiana'

5. Czy paczka z moim zwrotem dotarła już do Waszego sklepu?

Każdego dnia rozpatrujemy wszystkie zwroty, które do nas docierają :) Po sprawdzeniu przesyłki i potwierdzeniu zgodności artykułów z tymi zaznaczonymi w formularzu, dokonujemy zmian w systemie i przekazujemy informację do naszej księgowości. Wszystkie przelewy realizowane są w ciągu 7 dni od momentu przyjęcia zwrotu.

6. Czy macie sklep stacjonarny i czy można tam odebrać paczkę?

Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Katowicach w szkole NOVA BENG przy ul. Ordona 7. Można tutaj również odebrać złożone zamówienie lub przyjść i kupić coś stacjonarnie. Więcej informacji w zakładce SKLEP STACJONARNY.

PŁATNOŚCI

1. Jakie formy płatności dostępne są w Waszym sklepie?

Nasz sklep umożliwia kilka opcji płatności:

  • Przelewy24
  • Przelew tradycyjny
  • Za pobraniem
  • PayPo- płatność odroczona
  • W sklepie stacjonarnym akceptujemy tylko gotówkę

2. Czy mogę zmienić sposób płatności?

Niestety jest to niemożliwe. Możesz jednak szybko do nas napisać a my anulujemy Twoje zamówienie. Wtedy będziesz mogła zamówić ponownie i wybrać poprawną formę płatności.

3. Co zrobić jeśli podczas opłacania zamówienia wystąpił błąd?

W takiej sytuacji możesz dokonać przelewu tradycyjnego, dane znajdziesz tutaj. Możesz też skontaktować się z nami, anulować zamówienie i zamówić ponownie. 

PRODUKTY

1. Jak zamówić buty Pleaser, które nie są dostępne?

Co jakiś czas robimy zamówienie butów Pleaser. Jeżeli nie ma Twojego rozmiaru lub wymarzonego modelu to napisz do nas na bengshop24@gmail.com. Jeżeli produkt będzie dostępny na magazynie to ściągniemy go dla Ciebie z kolejnym zamówieniem :)

2. Jakie buty wybrać na początek, jak dobrać rozmiar?

Jeżeli zamawiasz swoje pierwsze buty Pleaser lub masz dodatkowe pytania to skorzystaj z zakładki Porada w doborze butów. Od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 czeka na Was ekspert, który chętnie doradzi i odpowie na wszystkie pytania.

3. Jakie topy polecacie na większy biust?

Specjalnie dla Was zrobiłyśmy przegląd topów na większy biust i zapisałyśmy go w relacjach na naszym instagramie- KLIKNIJ TUTAJ :)

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl